Het (mede) organiseren van uw evenement, zoals: Braderieen, Dorpsfeesten, Festivals, Themafeesten en alle andere soorten evenementen klik Hier voor een impressie
U kunt hierbij denken aan:
Buiten onze Exclusieve artiesten kunt u natuurlijk ook alle andere Nederlandse artiesten boeken.
Door de jarenlange connecties, werken we met de beste vakmensen, daardoor kunnen wij op elk binnen en buiten evenement uw licht & geluid tegen een zeer scherpe prijs verzorgen.
Een stagemanager is de coördinator op en rond het podium van Uw evenement. Deze stagemanager is bijvoorbeeld de contactpersoon tussen de artiest, techniek en de stagehands en -runners.
Zo zorgt de stagemanager ervoor dat alles op tijd aanwezig is, dat de juiste aansluitpunten afgestemd zijn tussen de techniek en de artiest en ook dat alles op een logischerwijs op het podium wordt opgebouwd.
De stagemanager en de techniek zorgen er eigenlijk als het waren ervoor dat de artiest zijn of haar optreden kan geven op het festival, in het theater of in het poppodium. Zij zullen, wanneer het nodig is, problemen zo snel mogelijk verhelpen.
Naast de activiteiten op en rond het podium heeft de stagemanager (vaak bij grotere evenementen) een portofoon opzak. Hiermee kan hij contact houden met bijvoorbeeld de backstagemanager die zijn of haar taken backstage regelt. Zij zorgen er dan samen voor dat er geen mensen aanwezig zijn die daar niks te zoeken hebben.
De belangrijkste taak van een host of hostess is het welkom heten van gasten en ervoor zorgen dat deze zich op hun gemak voelen. De precieze invulling van de taken hangt af van het werkveld van de hostess. Algemene taken zijn vaak de volgende:
Een hostess bij een evenement heeft vaak nog aanvullende taken, zoals:
Of het nu gaat om het ontwerpen of het alleen laten drukken.
Alles is mogelijk, u kunt oa denken aan:
Klik Hier voor diverse voorbeelden.
Als je evenementen organiseert, weet je dat het komt maar zelden voorkomt dat het evenement zichzelf verkoopt. Om tickets te verkopen, moet je een marketingstrategie hebben die je evenement op een effectieve manier promoot en je doelpubliek bereikt. Je weet dat je social media, e-mail en mond-tot-mondreclame moet gebruiken om je ticketverkoop te stimuleren, maar de beste marketingstrategieën volgen een tijdlijn en een logische volgorde, waarbij elke promotie de voorgaande versterkt.
Natuurlijk is het onmogelijk om een perfect, allesomvattend marketingplan te maken. Ieder evenement is tenslotte anders, net als de tijdslijn, begroting en doelgroep.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.
U kunt er ook voor kiezen om het volledige evenement door ons te laten organiseren.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden geplaatst.